5 Mayıs 2014 Pazartesi

PTE Academic Hesabınızı Oluşturun

15:05

PAYLAŞIN


Pearson PTE Academic Kayıt Olmak

Hayatımıza 2013 yılında dahil olan İngilizce dil seviye ölçme sınavı PTE Academic, IELTS veya TOEFL IBT gibi sınav tarihi alabilmek için öncelikle kendi sitesinde bir hesabınızın olması gerekiyor. Sorun yaşayanlar veya ilk defa deneyecekler için adım adım PTE Academic'in sitesinde nasıl hesap oluşturacağınız aşağıda özetlemeye çalışacağım. Umarım faydalı olur. 

1. Adım

www.pearsonvue.com/pte sitesine giriyorsunuz. Açılan sayfada "Schedule Online" tıklıyorsunuz.


2. Adım

Açılan yeni sayfada sağ tarafta yer alan "Create a web account" 'a tıklıyoruz.


3. Adım

Yeni sayfada öncelikle ufak kutucuğa tıklamak (1 yazanın yandaki kutucuk)  ve ardımdan "Yes I agree.."tıklıyoruz.



4. Adım

Aşağıdaki görselde kırmızı ile boyalı alanları dolduruyoruz. Bunlar zorunlu alan olduğundan doğru bilgi girmeniz önemli! Bilgileri girdikten sonra "NEXT" tıklayın.



5. Adım

Kişisel iletişim bilgilerinin girildiği bu sayfada kırmızı ile boyalı alanları doldurmanız zorunludur. Doldurduktan sonra "NEXT" tıklayın




6. Adım

Vatandaşı olduğunuz ülkeyi, doğduğunuz ülkeyi, doğdunuz şehri ve cinsiyetinizin girildiği sayfadaki bilgileri girdikten sonra artık son aşamaya geçiyoruz :)



7. Adım

Son aşamada kullanıcı adınızı, şifrenizi ve güvenlik sorularınızı girdikten sonra "FİNİSH" e tıklayarak başarılı bir şekilde hesabınızı oluşturmuş olacaksınız!



Aşağıdaki ekranı görüyorsanız, kaydınızı başarılı bir şekilde oluşturdunuz. Sıra geldi PTE Academic için sınav kaydını yapmaya. Artık onu da başka bir sonraki yazımda açıklayacağım. 




0 yorum:

Yorum Gönder